søndag den 4. juli 2010

Hitzewelle und Fußballfieber

Igen er det lidt længe siden, jeg har skrevet et blogindlæg. Men det er fordi jeg har haft travlt med at finde rundt på (og ud af) Uni























jeg har lavet mad...


...som er blevet spist på terrassen med gode venner
















...været i genbrugsbutikker og prøvet fjollede kjoler


















 (og leget ABBA, ahrem)

Jeg har været på Spreerundfart. Selvom man har boet i Berlin i 4 måneder og været her 5 gange før, ER der altså stadig meget, man ikke har gjort eller set.















Jeg har haft besøg
















Hørt jazz til Fete de la Musique
















haft besøg af Nebse

















drukket kaffe















set fodbold















holdt øjnene åbne...




















...og fødderne kolde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar